Colbul drumului spre casa

a2

Colbul drumului spre casă
Mi se aşterne pe picioare
Câinii latră a mirare
Luna străluceşte-n zare

Casa se înalţă albă
Pe o uliţă pustie
Câte doruri am în mine
Cine poate să le ştie ?…

a4

Prunii-n poartă mă aşteaptă
Au îmbătrânit sărmanii
Poarta scârţîie pustie
Doamne, cum trecut’au anii…

a3

Perii-n fundul curţii tac
Vişinul cu calm străluce
La fântână doar găleata
Dorul meu pare a’l duce…

Dinspre brazi răsună-un cânt
Luna tainic mă priveşte
Peste pleoape-mi trece-un gând
„Oare cine mă iubeşte” ?

a5

Pe-ntunericul albastru
Mă aşteaptă mama-n prag
“Ai îmbătrânit copile
Dragul meu, copile drag”.(Sandu Catinean-Colbul Drumului spre casa)

3 gânduri despre „Colbul drumului spre casa

  1. nu prea pot lasa un raspuns deoarece m-ati lasat cu gura cascata doamna Lia neamt!
    Asa da…la mai multe initiative culturale
    Nicu

Lasă un răspuns

