Axiomele sec.XXI

a0000
Erori judiciare. Poliţia a adus la ospiciu un individ care susţinea că are toată lumea într-un pachet, pe care-l purta cu mare grijă sub braţ. Mai mult din curiozitate, am examinat conţinutul pachetului: un Faust, un Hamlet şi o imprimare pe discuri a cvartetelor lui Beethoven. Uneori greşeşte şi poliţia….
Toţi iubim muzica: unora le place Mozart, altora manelele lui Florin Salam şi Adrian Copilul Minune. De gustibus non est disputandum…, stulti sed multi…; prin urmare, Mozart n-ar câştiga din muzică bani de-o bicicletă în acelaşi timp în care Salam şi Minune ar aduna bani de câte-un Mercedes.

a011

A fi politician înseamnă să fii capabil să spui dinainte ce-o să se întâmple mâine, săptămâna viitoare, luna viitoare, anul viitor. Iar apoi să poţi explica de ce nimic din toate astea nu s-a întâmplat.(Winston Churchill)

a012

Eu cred că o ţară care încearcă să prospere prin stabilirea de taxe mari este ca un om care, stând într-o găleată, încearcă să se ridice trăgând de mâner.(Winston Churchill)

a013

Destinul pune două degete pe ochii omului, două pe urechile lui şi pe al cincilea pe buzele lui spunându-i: “Taci!”. Pune-ţi necazurile într-o plasă; unele vor trece altele vor rămâne.
a00000
Ea: „Daca eu as muri, te-ai recasatori?”
El: „Nu draga mea, niciodata!”
Ea: „De ce, ai ceva impotriva casatoriei?”
El: „A, nu, nu am nimic impotriva…”
Ea: „Si atunci, de ce sa nu te casatoresti?!?”
El: „Bine, m-as casatori… asta doar ca sa-ti fac placere!”
Ea: „A, deci te-ai recasatori…” (cam trista)
El: „Pai, da…”
Ea: „Si te-ai culca cu ea in patul nostru?”
El: „Pai unde ai vrea sa ma culc?”
Ea: „Si ai inlocui fotografia mea cu a ei?”
El: „Pai, e normal…”
Ea: „Si ar conduce masina mea?”
El: „Nu, ca nu stie sa conduca…
(Upsssss!!!!-viata..viata…!!)

Lasă un răspuns

