Când sunt singur cu notele mele muzicale, inima îmi tresare ..

ba11
Pentru mine, muzica e atunci când îmi pun inima pe note.

Ador arta… când sunt singur cu notele mele muzicale, inima îmi tresare

ochii îmi lăcrimează

emoţiile ,bucuriile pe care le trăiesc sunt prea mult de îndurat.

Să admiri frumuseţi e un lucru bun, dar să inventezi frumuseţi e un lucru mult mai bun.
113 ani de la moartea compozitorului
Giuseppe Fortunino Francesco Verdi (n. 10 octombrie 1813 Le Roncole-d.27 ianuarie 1901 Milano)

Lasă un răspuns

