IUBEŞTE-MĂ

d8
Iubeşte-mă când vin
din vinovatele zăpezi
cu munţi întregi pe suflet
de ură şi venin,
cu triste nunţi pe umeri. Vezi ?
cu ochi pierduţi în zări ce nu revin.
ba3
Iubeşte-mă cu-n dor neliniştit, nebun
pe care îl visează doar poeţii
şi pelerinii ce iubirea o supun
sfidând cu moartea lor sfârşitul vieţii.
Iubeşte-mă cu frumuseţea crudă,
ce-o lasă-n treacăt sălbaticul fior…

d5
Iubeşte-mă ! Nu-i nimeni să audă
cum arde clipa-n noi –
cer adunat cu palmele de nori
în freamătul de linişte de ploi
când depărtarea-i doar cuvântul
ce îl rostesc spre tine ;
te simt… îmbrăţişându-mă cu gândul
şi reînfloresc din pustiire.(Amalia Elena Constantinescu)

pagina realizata
Lia Neamt
cluj 2014

Lasă un răspuns

