Nu plânge, fată! Lăcrimez eu..Poezie,muzică, pictură

1
Viaţa nu este o enigmă ce trebuie dezlegată, ci o realitate care trebuie trăită.Poate fi înţeleasă privind înapoi, dar trebuie trăită doar privind înainte.(Soren Kierkegaard)
calc 2
Taci, fată! Vorbesc eu;
e timpul silenţioaselor
gânduri
pentru vremile când erau
în exil.
calc 8
Lasă-le, fată! Le simt eu;
e timpul dorinţelor
din trup
ce le-am tras în afară,
dincolo de epidermă.
bal
Nu plânge, fată! Lăcrimez eu;
e timpul ploilor
pentru durerile
deznădejdii.
p7
Iartă-le, fată! Greşesc şi eu lor;
e timpul balanţei între bine şi rău
dincolo de judecăţi şi pedepse.
Roagă-te, fată! Păcatul sunt eu,
e timpul curăţirii de suflet,
tu, te închină îngenuncherii mele
la cer,
pentru tine.
Şi doar,
Iubeşte-i, fată!
Pe toţi!(Petruţa Niţă-Eu, fată!)

Poţi să mă ierţi când lung vioara-mi tace? Tăcerea ei mă sfâşie în vină…
M-am rătăcit prin nopţile buimace, biet flutur orb ce caută lumină.buna

UN GAND PENTRU VOI
Ia-mă cu tine şi du-mă departe
Şi soarbe-mi tristeţea din pleoape,
Mă ia la tine, mă ţine aproape
Din lacrimi fă-mi praf de stele de noapte…
Iubeşte-mă aievea, mă poartă în vis,
Mă poartă în lume şi în paradis;
Sărută-mă noaptea, mă poartă spre nori
Şi fă-mă mireasă-ţi, zeiţa din zori.
Tristeţea din mine, tu poţi s-o dobori
Şi fă-mi din speranţe ghirlande de flori
Mă poartă în tine cu sânge şi dor
Mă las eu iubită de tine, uşor
Iubindu-ţi iubirea pot chiar şi să mor! (Raluca Nicoleta Bocu)

pagina realizata Lia Neamt
cluj 2014

Un gând despre „Nu plânge, fată! Lăcrimez eu..Poezie,muzică, pictură

Lasă un răspuns

