Vorbesc..Adulmec..

m0

Vorbesc…

cu şoaptele
şi tu
nici nu vezi
cum
urechea mea
e pâlnie aşezată
peste gura ta

m2

să-mi ascult
bătăile inimii
când
le vine timpul
şi le asez
de jur-mprejurul meu
să-mi încălzească
noaptea
cu tine.

m1

Adulmec
noaptea
cu o singură stea pe cer
ce lumina poarta
în care
ţi-am furat sufletul.

m4

L-am luat
ca să nu fie singur
al meu
şi te-am lăsat
să crezi că
tu eşti Eu,

m5

dar n-ai simţit dimineaţa
când ţi l-am furişat
în buzunarul de la piept.

Era siguranţa mea
că-i va fi bine
întreg
cât eu voi alerga
cu mintea
pe coclauri de
eu sunt Tu.(Marius Iulian Zinca)

pagina realizata  Lia Neamt
cluj 2014

Lasă un răspuns

