Pun urechea pe piept să-mi aud bătăile inimii de teamă…

ms2

Pun

urechea
pe piept
să-mi aud
bătăile inimii

de teamă

ms0

să nu fac zgomot
în liniştea din mine
când
alerg printre jaloanele furate
ale vieţii cu tine
şi vreau să cresc

ms1

înapoi
să simt bubuiturile
din toţi porii
cum
te strigă.(M.I.Z)

MS5

Nu te caut…
doar
o cafea

neagră
am pregătit
în dimineaţa asta

cu aromă de tine.

MS4

De îndulcit,
ştiam că ai să vi
să mă (re)cunoşti
în mulţime.

ms3

M-am lăsat
îmbrăcat de măşti
să nu împart
clipele din noi,

ms0

să mă aflu
pe drumul gândului tău,

să mă laşi
să (o) beau

de acolo,
din tine

toată.

MS6

Să mi te arăţi
ca şi cum aş fi
oglinda ta.(Marius Iulian Zinca)

pagina Lia Neamt
cluj 2014

Un gând despre „Pun urechea pe piept să-mi aud bătăile inimii de teamă…

  1. Nimic nu tulbura linistea din noi mai mult ca nelinistea banutului din ceasca de cafea virtuala din oglinda sufletului. Frumoase versuri si inspirate ganduri surprinse din viata!

Lasă un răspuns

