Ascundeţi-mă de el – omul însingurărilor mele

as1

ascundeţi-mă

de el – omul însingurărilor mele

din cuvântul lui biciul se face vânt
şuieră vocale
şi fiecare poem pe care mi l-a scris
nu-i decât o rană în sufletul
ca un câmp de bătălie
unde mor macii sub secera vorbei

as2

ascundeţi-mă
sub geana unei sălcii
când fluviul sclipeşte pe dunga unei raze rătăcite
să mă scutur odată cu frunza
când toamnele nu mai au răbdare
şi brumele se sting trecând nepăsătoare

as3

iar dacă nopţile mele
se vor umple de strigătul lui
spuneţi-i c-am plecat să caut
partea inimii pe care doar noi doi o locuiam..(Ana Sofian)

pagina Lia Neamt
Cluj 2014

Lasă un răspuns

