Soacră,soacră…poamă acră..!!

sc0
Soacra mea este „jandarm”,
Fără puşcă… sau portarm,
Dar poartă-n bandulieră
Gura ca… mitralieră…(Constantin Enescu)

sc1
Când ai şi soacră şi soţie,
Un fel de miniparlament,
Eu cred că-i gafă, sau prostie,
Să spui că eşti independent.(Nicusor Constantinescu)

sc2
Mi-aş da un an din viaţă chiar acum
Ca soacra mea Napoleon să fie
Şi, întâlnind un Waterloo în drum,
S-o văd şi eu pierzând o bătălie!(Mircea Trifu)
Ea te-a uimit de la-nceput
Din replici doar monumentale
Că-i un bau-bau ce-a conceput
Frumoasa visurilor tale!(Sever Purcia)

sc3
Soacrele sunt dame bine,
Cultivate, limbi străine,
Deseori sunt şi plăcute…
Când au gurile cusute!(Vasile Ilincan)

Toată viaţa să nu treci prin faţa soacrei, prin spatele calului, şi să te fereşti de prostul cu pile.(Girel Barbu)
pagina Lia Neamt
Cluj 2014

Un gând despre „Soacră,soacră…poamă acră..!!

Lasă un răspuns

