Inima mea e un cântec..

p1
Inima mea e un cântec,
Ce emană din iubirea,
Pe care Ai sădit-o acolo.
f6
Fiinţa mea e un trandafir,
Ce înfloreşte în fiecare zi,
Fericită fiind, În sublima lumină.
Fară Tine aş fi
Ca şi pământul fără ploaie,
Ca şi floarea fără apă,
Ca şi copacul, ascuns de umbră.
P3
Mă înalţ spre braţele Tale,
Întinse spre mine de atâţia ani,
Şi vreau să cresc,
Până la inima Ta !
i1
Mă orientez spre Tine
Şi fiecare zi,
E o altă faţetă a împlinirii,
Pe care, atât de frumos,
Mi-o oferi în dar!(David Georgiana-Apa vietii )

pagina Lia Neamt cluj 2014

Lasă un răspuns

