Să-mi cânți cobzar bătrân ceva…

cob2

Să-mi cânți cobzar bătrân ceva
Ceva ce știi mai bine
Că vin ți-oi da și bani ți-oi
Si haina de pe mine
Ca vin ți-oi da și bani ți-oi
Si haina de pe mine

Să-mi cânți cobzar bătrân ceva
Să-mi cânți și din vioară
Că doar s-o isprăvi de acum
O viață atât de amară
P4
Că doar s-o isprăvi de acum
O viață atât de amară

Lăsați-mă lângă pahar
De viață nici nu-mi pasă
Că sunt copil al nimănui
Si n-am nici bani nici casă
Că sunt copil al nimănui
Si n-am nici bani nici casă

Lăsați-mă în fum să stau
In crâșma-ntunecată
Să beau să cânt și-apoi să uit
Că am iubit o fată

Să beau să cânt și-apoi să uit
Că am iubït o fată..
pagina Lia Neamt cluj 2014

2 gânduri despre „Să-mi cânți cobzar bătrân ceva…

Lasă un răspuns

