Ti-am dat viaţă, dar nu pot trăi în locul tău…

fiu 2

Sfaturi pentru copilul meu..!!

Ti-am dat viaţă, dar nu pot trăi în locul tău;
Pot să te învăţ multe lucruri, dar nu te pot face să înveţi;
Pot să-ţi spun unde trebuie să ajungi, dar nu te pot conduce acolo;
Pot să-ţi dau libertate, dar nu pot să fiu responsabil pentru ea;
Pot să-mi împărtăşesc credinţa cu tine, dar nu te pot face să crezi;
Pot să te învăţ diferenţa între bine şi rău, dar nu pot decide pentru tine;
Pot să-ţi cumpăr lucruri frumoase, dar nu te pot face să fi frumos în interiorul tău;
Pot să-ţi ofer sfatul meu, dar nu pot să-l accept în locul tău;
Pot să-ţi dau dragostea mea, dar nu o pot impune cu forţa;
Pot să te învăt sa impartasesti gandurile si bunurile tale, dar nu te pot feri de egoism;

Pot să te invaţ să respecţi, dar nu te pot obliga să fi onorabil;
Pot să te sfătuiesc în legătură cu prietenii tai, dar nu pot să îi aleg în locul tău;
Pot să îţi spun despre faptele vieţii, dar nu pot să-ţi construiesc reputaţia;
Iţi pot spune despre alcool, dar nu pot spune “nu” în locul tău;
Te pot avertiza asupra răului făcut de droguri, dar nu te pot feri de ele;

fiu 1
Pot să-ţi spun despre vise în viaţa, dar nu le pot implini în locul tău;
Pot să te învăţ ce este amabilitatea, dar nu te pot obliga să fii elevat;
Te pot preveni asupra păcatelor, dar nu te pot face să fii moral;
Mă pot ruga pentru tine, dar nu te pot face să-L iubeşti pe Dumnezeu;
Iţi pot spune cum să trăieşti, dar nu iti pot da viaţă eternă…

pagina Lia Neamt cluj 2014

Un gând despre „Ti-am dat viaţă, dar nu pot trăi în locul tău…

Lasă un răspuns

