Ai curaj?Nu, nu am, dar am cuvinte. … Şi atunci de ce taci?

m5

– Ai curaj?
– Nu, nu am, dar am cuvinte.
– Şi atunci de ce taci?
– Tăcerea e singurul cuvânt(ul) care despică sau uneşte sufletul de minte…

m2

Cu sufletul
în închisoare

trist

şi ars
de soarele zăbrelelor

şi ud
de mucegaiul zidurilor,

m3

în foame,
urzici ţi-au dat,

în sete,
oţet pe buze au picurat,

sare
din lacrima ochilor Ţi-ai luat.

m4

Ne-ai învăţat
Iubirea s-o luăm
din amar şi acru,
s-o simţim
adânc, smerit
din vânturarea
peste chip
a “pişcăturilor”
pline de venin.

m1

Şi a trecut o zi
şi dormi
în pat de rogojini…

m6

Aştept

Lumina cea divină
să-mi umple Calea către Tine.
Îţi mulţumesc !(Marius Iulian Zinca)

pagina Lia Neamt cluj 2014

Lasă un răspuns

