Aici şi acum..!! Învaţă-mă să fiu în Iubire..!!

g1
Învaţă-mă să curg asemeni unei ape iuţi de munte
Săltând din piatră-n piatră peste crestele cărunte
Curgând în volbură şi spumă, abandonându-mă
nebună
În braţe puternice de vaduri
Îmblânzită peste trupul moale al ierbii şi câmpiei
Adormind în lacul blând al gliei..!!

g2

Învaţă-mă să ard ca focul
Să mă înalţ în prelungi văpaie
Contopindu-mă cu norii
Renăscând în glasul ploii !!

g3

Învaţă-mă să fiu precum un munte
Clădit din osul divinului pământ
Să înfloresc vibrândă, în fiecare anotimp
Şi să aduc iubire în fiecare gând !

g5

Învaţă-mă să iubesc misterul bătrânului eter
Si să ador binecuvântatul cer
Iubind toate câte sunt
Aici şi acum..!!
Învaţă-mă să fiu
În IUBIRE..!!(David Georgiana)

pagina Lia Neamt Cluj 2014

Lasă un răspuns

