Prin munţi, adierea de gânduri, mă poarte ..

cati11

Prin munţi, adierea de gânduri, mă poarte
Să-mi ardă iubirea, ce-o simt pe-nserat
Iubita-mi pe-o stâncă îmi pare c-aşteaptă
Să-i mângâi tăcerea, în cald sărutat.

cati8

Când razele-mi picur, pe piscuri, iubirea
Doar munţii-mi ştiu taina durerii ce-o am
Pâraiele-mi strigă, pe pietre, menirea
Şi-mi cântă trăirea, prin fiece ram.

O, noaptea-mi aducă, iubiri ancestrale
Să-mi spulbere răul, prin lumea cea cruntă
Durerea îmi piardă în văi abisale
Iar visele-mi toate, se-adune la nuntă.

cati5

Ah, gândul mi-l poarte, când şuieră vântul
Mai aprig se-nşire, al nopţii şuvoi
Prin peşteri tăcute, să-mi lepede cântul
Lumina când moare, să fim numai noi…

Doar noaptea aceasta să-mi mângâi iubita
Cum mângâie brazii, dulceaţa din nori
Să-mi poarte pâraie, alene, ispita
Iar ochii iubitei, să-mi fure fiori.

cati10

Alunge-mă noaptea, prin codrii mai tulburi
Doar draga mi-o ţie, pe-o stâncă gingaşă
Când visele-mi toate, se-adună în cârduri
Prin crâncena-mi viaţă, iubirea mi-e naşă !

cati1

Mă paşte-ntuneric, mai tare, şi frig
Iar dulcea-mi iubită, îmi pare că piere
Prin noaptea tăcută, doar dorul mi-l strig
Şi-n ochii iubitei, văd numai durere.

Ah, viaţa aceasta, ce tremur de gânduri
Ce scrâşnet de fiare, prin suflet îmi ard
De n-ar fi cu mine al munţilor rânduri
Aş trece pe creste, drept ultimul bard…(Sandu Cătinean )

pagina Lia Neamt Cluj 2014

Lasă un răspuns

