Strigătul meu..va avea ecou într-o altă lume..!!

strigat0
strigătul meu
va avea ecou într-o altă lume
de care mă desparte doar o viaţă
închinată pămîntului
strigat1
strigătul unei păsări
cu aripa frîntă
strigătul unui copac
iubit doar cărbune
strigătul unui soldat
pe cîmpul de luptă
strigat 2
strigătul unui val
cu spume la gură
strigătul mut
cu arma la tîmplă
strigătul unui clopot
spînzurat de o funie

strigat 7

strigătul soarelui
nedorind să apună
strigătul inimii
într-o tăcere comună

strigat 5
strigătul meu
va avea ecou într-o altă lume
de care mă desparte doar o viaţă
închinată pământului..(Ionut Caragea-Strigatul mut)

pagina Lia Neamt cluj 2014

Lasă un răspuns

