Anăăă, Mi s-au frânt aripile Şi mă-nţeapă clipele ..

leo 1
Anăăă!
Treci prin poarta gândului
La hotarul dorului
Şi cobori în colţi de ierbi,
Ochi de ciute şi de cerbi
Şi în lutu-sângerat
Frământat
Şi blestemat
Să te-aşez în temelii
Lângă plânsul inimii!
Lângă plânsul inimii…
leo
Anăăă!
Te-am zidit,
Te-am tot zidit,
Pietrelor te-am dăruit
Şi din zid de mănăstire
Ţipă glasul tău în mine
Ca un cânt de pasăre,
Ca un cânt de pasăre !!
Ţipă-ntruna ” – Omule
Sparge zidul, pietrele
Şi-n lumină scoate-mă,
Şi-n lumină scoate-mă !!”
leo 2
Anăăă,
Mi s-au frânt aripile
Şi mă-nţeapă clipele
Iar din somnu-mi otrăvit
Blestem braţul ce-a zidit,
Lutul greu ce înconjoară
Trupul tău de căprioară
Unde gem iubirile
Toate mânăstirile
Toate vecuirile
Plânsurile !!
Plânsurile !!(Leonid Iacob)

pagina Lia Neamt Cluj 2014

Un gând despre „Anăăă, Mi s-au frânt aripile Şi mă-nţeapă clipele ..

  1. Mulţumesc, Lia Neamţ. Această poezie face parte din volumul meu „Bântuit de furtuni”. Mulţumesc pentru postare şi pentru bunele oficii, Dumnezeu să-ţi dea binecuvântarea sa.

Lasă un răspuns

