Defectul meu e că nu ştiu să mă satur….

zin5
Defectul
meu e că nu ştiu
să mă satur.
zin6
Înghit timpul
nemestecat de foame
dintre cafeaua proaspăt macinată
zin 4
de distanţa somnului,
cu fumul strangulat
în gări de tren,
fără legătură directă
cu tine
zin7
pe celălalt ţărm
unde mi-am lăsat sufletul
atunci
când tu dormeai
în visul
cu mine. (Marius Iulian Zinca)

3 gânduri despre „Defectul meu e că nu ştiu să mă satur….

  1. Superb, Marius !Superbe versurile, superb colajul de versuri și imagini. Admirație pentru tot ce scrii ( pentru ce am reușit eu să citesc). E o încântare să-ți citesc versurile. Mă bucur că am acest privilegiu.

Lasă un răspuns

