La început suntem curaţi : Neprefăcuţi şi Nepătaţi !

pasare 0
La început suntem curaţi :
Neprefăcuţi şi Nepătaţi !
Avem mult curaj,
Dar nu-l folosim încă…de frică,
De abia după aceea lucrurile se înrăutăţesc
Şi, dacă nu greşesc prea mult,…cresc !
pasare 3
Apoi, ne integrăm şi alergăm..să…cerem unei femeii imposibilul
Pe care, AtenŢie !
Ea e capabilă să-l dea
…până ne ia în detenţie!
Dar,
…Ori cerem prea devreme
şi greşim, nerecunoscându-ne cererea în ceea ce primim,
…Ori cerem prea târziu,
când nici nu mai ştim pe unde să revenim…să ne primenim anii !
pasare 4
De fapt important e doar dacă nu uităm că e mai usor să faci copii,
Decât, ceea ce numim în termeni generali,…oameni !
Se spune că
Înainte de a renegocia cu lupul din tine, trebuie să-i pui botniţă…,
pasare1
Dar uite că eu, Nehotărât de…Neprihănit,
Am greşit şi un timp, am locuit în sufletul unei femei
Azi , de acolo,
Făcându-mi penitenţa !!
Am pretenţia că doar asta a făcut să ne amintim
Că felul lui Dumnezeu de a ramane Anonim
Este Coincidenţa !(Nicolae Doftoreanu- Tangoul nelinistit al vietii )

pagina Lia Neamt cluj 2014

3 gânduri despre „La început suntem curaţi : Neprefăcuţi şi Nepătaţi !

Lasă un răspuns

