Pe buze am rouă, deşi mor cuvinte…

zin 4
Mi-s ochii senini, deşi plouă în lume ,
Mi-e cântecul crez, deşi crunt ne uităm
Mi-e cerul albastru, deşi nu am nume ,
Cu viaţă şi moartea pe-un ocean navigăm.
zin7
Pe buze am rouă, deşi mor cuvinte,
Deşi toate florile s-au sinucis
Mai sunt şi speranţe, dar sunt şi morminte,
Mai multe decât ne-ntristeaza în vis.
PASARE 2
Pe cer trec corăbii cu punţile goale ,
Pe mări navighează aceiaşi condori
Dar paşii mei singuri urmează o cale ,
Ce lasă în urmă tristeţea pe flori.
strigat0
Tu strigi către viaţă, eu strig către moarte,
Tu cumperi speranţe, eu cumpăr dureri
Tu cauţi doar zi, dar eu caut doar noapte,
Dăm clipe în schimbul atâtor păreri.
zin6
De-aceea încerc să sfidez prăbuşirea,
Incetul cu-ncetul acestei lumi
Deşi-mi întristează şi iarna privirea,
Nu vreu să fiu pradă atâtor minciuni…
SC3
Cunosc plânsul ierbii, dar râd în neştire,
Să nu afle iarba că şi eu mă frâng
Şi vreau uneori un minut de iubire,
Să uit tot ce-i trist şi să uit să mai plâng…(Felicia Feldiorea-Crez)

Lasă un răspuns

