Am descoperit o fundaţie de căutare a sufletelor..

pi3
Surd
se luptă mintea cu sufletul. Şi-au strâns artileria
de gânduri în timp şi aruncă pe câmpul de bătaie,
continuu. Din ce în ce mai des,
(mai) toate cad
în acelaşi loc.
pi4
Parcă
ar fi un crater
plin de lacrimi
neplânse de ochi. Împroşcă pereţii.
Mai scapă câte-una pe afară
ca o bulină roşie. Trupul.
O să reziste, oare?
pi6
Am
descoperit o fundaţie de căutare
a sufletelor. Mă gândeam să-mi depun
actele (necesare).
pi5
Am luat
foaie
cu
foaie să mi le găsesc. Toate le-am găsit,
doar certificatul de naştere al lui,
al sufletului,
NU
Mă voi declara nul.  (Marius Iulian Zinca)

pagina Lia Neamt, cluj 2014

Lasă un răspuns

