Poveste…

l2
Ai venit la mine vânt de primăvară
Te zbăteai în mine-nlănțuit
Aripa de vis a nemuririi
Mă chemai șoptit spre paradis,
l4
Am fortat cu umbra ploilor ascunse
Așternutul ce mă legana tăcut
Și privirea brațelor de lut
Mă purta-n tăcerea infinită
Zugrăvită-n galbene  culori
l5
Nervii mei doreau nemărginirea
Ochii invizibili te căutau pe tine
-Unde-ai fost aseară trecere de clipe?
-Unde ești acum trecătoarea mea plutire?
Povestire a lunei adormite
Basm de roiuri siderale
Mâna mea nesigură de tine
Spune azi  povestea lumilor astrale …(Lia Neamt)

Un gând despre „Poveste…

Lasă un răspuns

