Cine eşti tu..?

s10
cine eşti tu
de-mi calci pe tâmple
în nopţi îmi tulburi visele
iar ziua -mi este răvăşită
ca o corabie spre nicăieri
s11
cine eşti tu
de îmi zâmbeşti agale
și-mi sorbi privirea dincolo de geam
așterni cuvinte temătoare
mă închizi tăcut într-un oftat
st16
cine eşti tu
de-mi tulburi şi auzul
ce clocoteşte-n ritmuri diafane
şi-mi oglindeşti privirea
chiar și în chipuri ancestrale
S15
cine eşti tu
străin de-mi cauţi mersul
pe alei ce-mi scaldă paşi-n dor
astăzi mi-a plâns întreg obrazul
scăldat în al lumii décor.(Silvia Talpos)

pagina Lia Neamt Cluj

2 gânduri despre „Cine eşti tu..?

Lasă un răspuns

