Cu Timpul să mă joc aş vrea…

sc3
Cu Timpul să mă joc aş vrea
Cu viaţa lui, cu nemurirea
Şi-apoi să-l pun într-o livrea
Să-mi joace cum m-o duce firea
O seară-ntreagă-aş vrea să-l joc
În dans nebun să-mi port trăirea
Când dau din mâini să stea pe loc
Iar de-l opresc, să-i văd privirea !
sc4
Să-i spun să plece când am chef
Iar el să plângă de durere
O seară-ntreagă să-i fiu şef
Să-l văd atunci cum milă-mi cere !
Eu n-oi fi crud să-l nimicesc
Cum face el, cu viaţa-mi cruntă
Vreau doar să simtă cum sfârşesc
Iubirile-mi, când el mă-nfruntă…
sc1
Căci milă n-are, cum se ştie
Când mi-e mai drag mă părăseşte
Iar viaţa-mi nu-i o veşnicie
Şi ce iubesc, mereu sfârşeşte…
sc2
Cu Timpul să mă joc aş vrea
În fiecare seară, poate
Că n-am de-ales altminterea
Decât de-acum, să uit de toate !

Să-mi uit iubirile şi tot
Să-l las pe el să-mi ducă soarta
Că geaba-aş vrea, că tot nu pot
Să-nchid azi Timpului, eu, poarta
Să nu-l mai las să mă frământe
Să-mi facă viaţa cum o vrea
Mai bine joc, iar el să-mi cânte
Eu, bun stăpân ; El, în livrea !…(Sandu Catinean)

pagina Lia Neamt 2014

2 gânduri despre „Cu Timpul să mă joc aş vrea…

  1. Din pacate… asa cum spuneam si eu intr-o Poezie-Tangou mai demult :
    Timpul n-are timp de noi/ Sa ne-ntrebe de nevoi…chiar cand se joaca cu noi/ Nu-i nici sluga, nici stapan/Nu-i nici rau, dar nu-i nici bun…asa ca de-aceea spun: Doar Timpu-n care traim/ E cu-adevarat….sublim! Si trebui sa-l pretuim.

Lasă un răspuns

