Nu-ţi mai spun că eşti frumoasă,

gs7
nu-ţi mai spun că eşti frumoasă,
că te-am plictisit, deja;
nu mai vii devreme-acasă,
ca şi cum ne-am deranja.
tragi din zori şi până-n seară,
tot cătând un rost al vieţii
şi abia-mi zâmbeşti, fugară,
când vin zorii dimineţii.
GS1
nu-ţi mai spun că eşti frumoasă,
că degeaba deschid gura;
ştiu că ţie nu-ţi mai pasă,
ce atâta… tura-vura?!
şi voiam să-ţi spun, iubito,
de trei ori măcar pe zi,
dar m-apucă, incognito,
gândul că nu vom mai fi
GS3

şi nu ţi-am spus cum aş fi vrut,
că nu ştiu de ce mă tem.
să te-aprind cu un sărut,
n-oi atrage vreun blestem?…
z5
nu-ţi mai spun că eşti frumoasă,
că adevărul absolut
te-a trântit într-o angoasă
şi tot repeţi, că eşti… doar lut.
GS2
nu-ţi mai spun că eşti frumoasă,
că adevărul absolut
vine mâine cu o coasă
şi nu vom şti ce am pierdut…(George Safir )

pagina Lia Neamt cluj 2014

Lasă un răspuns

