A prins în mine timpul rădăcini..

GS1
A prins în mine timpul rădăcini
Ca un salcâm a tot crescut năvalnic,
Împrejmuindu-mi inima cu spini
Şi zi de zi m-a mângâiat făţarnic.
z2
Golindu-mă de floare şi de viaţă,
M-a învelit în scoarţa noduroasă
Şi-a încrustrat durerile pe faţă
Şi peste ele… pânză de angoasă.
gs6
Au fost şi ani când înflorit în mine,
Primit-am nemurirea prin iubire,
Au tot crescut lăstari să îmi aline,
Îngenuncheri ce dor sre asfinţire.
caleidoscop 3
Acum, îmi las parfumul de trăire
În versul simplu, izvorât din suflet,
Să fie peste vremuri amintire
Că mi-am legat tristeţile cu zâmbet.(Angelina Nadejde-Parfum de traire)

pagina Lia Neamt cluj 2014

Lasă un răspuns

