Imi legau sufletul de trup, între cer şi pământ

lm0

îmi legau sufletul de trup, între cer şi pământ. Eram
ca un saltimbanc al vieţii în viaţă şi încercam (mereu)
să mi le prind. Să fiu unul. Ca la cinematograf
mă priveau
când săritura mea în albastru,
era întoarsă-n roşul pământ
şi
toţi
aplaudau. Doar eu ştiam
(însă) că era una nereuşită. Ţintuit de frământările gândurilor,
în glumă, azi mi-am conturat saltul în eter. Zâmbesc vouă,
tuturor din înalt. M-am cocoţat acolo sus, să vă privesc etern.

24
Nu vedeţi?
Nu mai plouă.
Eu mă bucur.
Voi de ce plângeţi? E cascadoria vieţii mele.
Am îngropat durerea.
Am reuşit.(Invizibile ate)

23
Prins în discuţii despre viaţă,
nu ţi-am răspuns.

Am tăcut
să pot vorbi cu mine.

A fost noaptea dinaintea pregătirii
ieşirii mele
în lume.

sc3

Acum dorm pe mine,
în mine
cu tine-n gând

sperând
să-mi primesc incizia mai repede, în plămân
să pot
să mai respir clipa,

cb4

clipa din poarta
mea,
a ta,
a noastră.(Marius Iulian Zinca-Incizia de-o clipa)

pagina Lia Neamt Cluj 2014

Lasă un răspuns

